Θ. Ηλιόπουλος: Να βάλουμε μπροστά τα συμφέροντα των εργαζομένων

Με αφορμή ένα ακόμα περιστατικό βίας δημότη κατά υπαλλήλου του Δήμου (20/12/2021), αποκαλύφθηκαν ξανά, οι ηθικοί αυτουργοί που υποθάλπουν και αναπαράγουν, αυτή την χρόνια κατεστημένη παθογένεια στην εργασία μας.

Σε σχέση με τα γεγονότα, τσαμπουκάς μάγκας δημότης, αφού είπες στην γυναίκα του πιθανότατα, στο μπαλκόνι, πάω να τους γ***** που κλαδεύουν εκεί που έχω παρκάρει το αυτοκίνητό μου κατέβηκε βιαιοπραγώντας για να αποδείξει του λόγου το αληθές. Τυφλή βία κατά του υπαλλήλου, βία κατά του αλυσοπρίονου που εκσφενδόνισε σε πρασιά πολυκατοικίας, άγιες μέρες Χριστουγέννων

Στην κλήση στο 100 του υπαλλήλου, απάντησε ο δημότης με υποτιθέμενη κλήση στον δήμαρχο επικαλούμενος σχέσεις διαπλοκής που διατηρεί μαζί του. Στην κλήση του υπαλλήλου στη γραμματεία του αμαξοστάσιου, για ενημέρωση της υπηρεσίας πώς μεταβαίνει στο Α.Τ. της Καισαριανής, απάντησε η υπηρεσία μέσω κλήσης της προϊσταμένης του υπαλλήλου, η οποία επικαλέσθηκε εντολές της διευθύντριας και απαγόρευσε ρητά τη μεταφορά του δημότη στο τμήμα. Το πιο γελοίο της υπόθεσης ήταν πως είχαν τηλεφωνική συνομιλία προϊσταμένη και «ηλίθιος» μπάτσος προσπαθώντας να ορίσουν αυτοί αν θα κάνω χρήση των συνταγματικών δικαιωμάτων μου.

Ο «ηλίθιος» μπάτσος, όταν του εξήγησα πως θα ξανακαλέσω το 100 μπροστά του, που καταγράφονται οι κλήσεις και θα αναφέρω τον αριθμό του μεκαι την άρνησή του να διεκπεραιώσει το συμβάν, συνετίστηκε και έγινε μεταγωγή το Α.Τ. Καισαριανής, υποβλήθηκε η μηνυτήρια αναφορά με τις αυτεπάγγελτες διώξεις και όταν ο δικηγόρος του δημότη κύριος Νίκος, προβάλλοντας το προσωπικό του κύρος, διαβεβαίωσε για την ειλικρινή μεταμέλεια του πελάτη του, ο οποίος αναγνώρισε το σφάλμα του, προχώρησα στην ανάκληση της.

Προς αποφυγή λανθασμένων εντυπώσεων, η συμπεριφορά στο σύνολο των κυριών και κυρίων αστυνόμων που ήρθα σε επαφή το Α.Τ. Καισαριανής ήταν υποδειγματική και καμία σχέση δεν είχε με τον "λαχνό" που έστειλε η άμεση δράση στο συμβάν.

Το περιστατικό βίας έληξε εκεί και ακολούθησε η αποκάλυψη των ηθικών αυτουργών.

Δύο μέρες μετά την εκκωφαντική σιωπή υπηρεσίας και σωματείου για το περιστατικό (22/12 2021) ήρθε στο παρτέρι η προϊσταμένη μου, ωρυόμενη κατά εμένα για ανυπακοή, απειλώντας με πώς θα με πάει στην διευθύντρια, πώς τόλμησα ρώταγε ξανά και ξανά να μην υπακούσω την εντολή της διευθύντριας και να πάω το δημότη στο τμήμα ..

Της ζήτησα να αναφέρει εγγράφως αυτά για τα οποία προφορικά με κατηγορεί. Ακολούθησε τηλεφωνική κλήση στον πρόεδρο του σωματείου που το κατήγγειλα τα εξής:

1) Την υπηρεσιακή βία που δέχτηκα στο παρτέρι, δεν έχω υπογράψει κυρίες και κύριοι της διοίκησης, καμία αποποίηση των συνταγματικών μου δικαιωμάτων, ως εργαζόμενος στον Δήμο Καισαριανής, πού το βρήκατε το θράσος, να με λογίζετε ως τσιράκι σας και να μου ζητάτε τα ρέστα;

2) Το ασυμβίβαστο του να ανήκει κάποιος στο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου εργαζομένων, παίζοντας ταυτόχρονα το βρώμικο παιχνίδι της διοίκησης (σωματείο των προϊσταμένων διευθυντών κτλ) .

3) Την αντίφαση με τη διοίκηση του κυρίου Σταμέλου στο παρελθόν, ο όποιος υπερασπιζόταν εμπράκτως τους εργαζόμενους, στα περιστατικά βίας των δημοτών, του θύμισα ένα περιστατικό με την πιρούνα, το περιστατικό με τον Κώστα στο σκοπευτήριο, πού γίνεται η δίκη στο τέλος του μήνα, στο οποίο μάλιστα έχει καταθέσει και η υπηρεσία αγωγή, κατά του δημότη, μέχρι και τον Βαγγελάρα του θύμισα, που μπορεί μετά να σε έπαιρνε στη γωνία και να σε "έχεζε", αλλά δεν επέτρεπε σε καμία περίπτωση, στο δημότη να βιαιοπραγεί κατά των υπαλλήλων.

Όσο άξιος στον τομέα αυτό ήταν ο τέως δήμαρχος δίνοντας την εντύπωση πώς είναι παγιωμένες κάποιες θέσεις του ΚΚΕ, τόσο ανάξιες και προσβλητικές προς την παράταξη κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι οι συμπεριφορές αυτές του ΔΣ.

Δόθηκε χρόνος στον πρόεδρο και εκπρόσωπο της Δ.Α.Σ. να ερευνήσει και να πάρει θέση για το νεότερο περιστατικό, ξαναβρεθήκαμε δια ζώσης και η τελική του τοποθέτηση ήταν κάτι ανάμεσα στο ίσες αποστάσεις μεταξύ θύματος και θύτη, μήπως έχει τα νεύρα της, κόρακος κοράκου μάτι δεν βγάζει....

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες υπάρχουν πράγματα που δεν μπορούμε να ελέγξουμε ως εργαζόμενοι, οι αιρετοί θα είναι όσο αξιοπρεπείς και ακριβοδίκαιοι επιθυμούν ή όσο ψηφοθήρες, διαπλεκόμενοι και διεφθαρμένοι κρίνουν. Δεν θα ρωτήσουν εμάς.

Πόσα περιστατικά βίας και απειλών έχει βιώσει ο καθένας σας από δημότες του επιδεικνύοντας τις φιλίες τους με τους εκάστοτε αιρετούς, εκβιάζουν την εύρυθμη λειτουργία μας;

Δεν αποτελεί απόδειξη διαπλοκής των αιρετών με τους δημότες η διαχρονική καταπάτηση τόσων κοινόχρηστων χώρων πρασίνου, που οικειοποιούνται εκάστοτε προνομιούχοι;

Η υπηρεσιακή βία, η βία της διοίκησης, το πλήθος με τα προβληματικά ανθρωπάκια που φορούν αξιώματα και σε στριμώχνουν σε ένα δωμάτιο, απαιτώντας από εσένα τυφλή υποταγή στις εντολές, αδιαφορώντας για τα δίκαια σου, αρνούμενοι να σε ακούσουν και να σε σεβαστούν, δεν θα εξαλειφθούν, θα είναι σε ύφεση η έξαρση, ανάλογα με τις προσωπικές και συλλογικές αντιστάσεις των εργαζομένων.

Υπάρχει και το άρθρο 111, παράγραφος η, του νόμου 3584/2007 που στην ουσία του απαγορεύει την άσκηση κριτικής της προϊσταμένης αρχής, αν δεν μπορείς να αποδείξεις, ή αν δεν τους αρέσουν οι εκφράσεις σου (πώς θα αποδείξεις στον εκάστοτε μπαμπούλα της εξουσίας έννοιες; πώς θα αρέσουν οι εκφράσεις κριτικής στην εξουσία που σιχαίνεται την αυτοκριτική της;

Η αλληλεγγύη ήταν και θα είναι πάντα η μόνη μας άμυνα, σε κάθε εξουσία που γίνεται καταχρηστική.

Κάηκε η Αθήνα αμέτρητες φορές για να αφοπλίσουμε το χέρι του κάθε επίδοξου Κορκονέα, ώστε να μην πυροβολεί τα παιδιά μας, η κοινωνική αλληλεγγύη περιορίζει την αστυνομική βία, ώστε στην χώρα μας να μετράμε λίγους νεκρούς ανά έτος, σε αντίφαση με την αμερικανική πραγματικότητα που τους εκτελούν καθημερινά για πλάκα.

Η εργασιακή αλληλεγγύη των συναδέλφων μου μού επέτρεψε να σταθώ στην εργασία μου, διεκδικώντας το δίκιο μου, λέγοντας τη γνώμη μου, όλα αυτά τα χρόνια.

Σας επιστρέφω το δώρο αυτό και θα είναι χαρά μου και τιμή μου να σας εκπροσωπήσω και να υπερασπιστώ τα δικαιώματα μας, κόντρα την εκάστοτε υπηρεσιακή, διοικητική, ή παραταξιακή εξουσία που τα ποδοπατά.

Δεν επιθυμώ να είναι κάνεις μόνος του όταν εμπλέκεται στα γρανάζια αυτής της κατεστημένης παθογένειας στην εργασία μας. Δεν είμαι πανάκεια, δεν τα ξέρω όλα, ξέρω όμως ότι με ποιανού μεριά είμαι: του εξουσιαζόμενου, ξέρω ότι όλοι οι άνθρωποι είμαστε πολύ μικροί, μπροστά σε έννοιες όπως το καλό, το σωστό, το δίκαιο, ο σοσιαλισμός, ο κομμουνισμός, κτλ.

Ξέρω πώς κρινόμαστε για την προσέγγιση μας μέσω της συμπεριφοράς μας στις έννοιες αυτές, δεν είμαστε αυθεντίες, ξέρω πως δεν χρειαζόμαστε ούτε παπάδες να προσκυνήσουμε ούτε πολιτικούς αρχηγούς να πειθαρχήσουμε, έχουμε δική μας αίσθηση καλού και δικαίου, αυτήν βελτιώνουμε, αυτή μας ενώνει.

Ξέρω να κάνω και την αυτοκριτική μου και στα πλαίσια αυτής, όταν με κατέκρινε ο συνάδελφος Χαρίσης, θεωρώντας εγωιστικό τις γνώσεις που αποκόμισα προς όφελος μου, από τις τόσες αναφορές, κλήσεις σε απολογία, και περιστατικά βίας του παρελθόντος, να μην της προσφέρω στους συναδέλφους μου, αναθεώρησα και έθεσα τον εαυτό μου στην κρίση σας.

Ξέρω ότι το πρωταρχικό χρέος του σωματείου είναι να συγκρούεται με τον εργοδότη και να υπερασπίζεται τους εργαζόμενους άμεσα.

Ο φίλος και αδελφός μου Φάνης, ούτε μία φορά δεν κατήγγειλε τον απερχόμενο Σταμέλο στην θητεία του.

Άρια φυλή; Εδώ ολόκληρο κόμμα αναγνώρισε ετεροχρονισμένα τον Άρη Βελουχιώτη, ο Σταμέλος δεν δικαιούται λάθη;

Έκανε αρκετά σωστά στην θητεία του, η νόμολαγνεία με τις προσλήψεις τότε στην καθαριότητα τι ήταν; Σωστό; Δεν μπήκαμε Φάνη στη δουλειά από εταιρικό οικονομικό πλεόνασμα, μπήκανε μέσω ΑΣΕΠ γιατί δήμαρχοι όπως ο κύριος Κατημερτζής, έκαναν ότι μπορούσαν για να έχει το απαραίτητο προσωπικό ο δήμος.

Έδειξε η δεξιά τον δρόμο των προσλήψεων μέσω πλούτου των δήμων και τσίμπησε ο δικός μας τότε, δεξιότερος των δεξιών, λάθος του κατά την προσωπική μου άποψη που το πλήρωσε στις εκλογές. Ο λαός σε κάτι κολοτούμπες δημοψηφίσματος και σε κάτι αριστερόδεξιές αντιφάσεις αντιδρά.

Αν είστε τόσο νομολάγνοι φίλε Φάνη, γιατί καταγγείλατε το νόμο Χατζηδάκη; και τόσα άλλα πού για εμένα πάντα, καλά κάνατε.

Δεν ξέρω από την άλλη, αν είμαι κατάλληλος για το σωματείο, έχω και τις ιδιορρυθμίες μου ως άνθρωπος, αυτό θα το κρίνουν οι συνάδελφοί μου, δεν με αφορά άμεσα, μόνο έμμεσα.

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, όσο αδιάφορο είναι ποια φυσικά πρόσωπα θα εκλέξουμε για να μας εκπροσωπήσουν στο σωματείο, μείζονος σημασίας είναι να αναζητήσουμε πρόσωπα που θα μας βγάλουν από το συνδικαλιστικό τέλμα, ώστε να μην είμαστε εμείς οι ίδιοι, το κακό κατεστημένο της εργασίας μας, οι βολεμένοι.

Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους, καλή κρίση σε όλα τα μέλη.

Ο φιλοξενούμενος από τη ΕΑΣ

Ηλιόπουλος Θεόδωρος


Σχόλια